Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

,,Sovětský svaz, náš vzor.";-D Nevím, pro koho u nás, ergo dnes. Že tomu tak nebylo ani v dobách, kdy se sklońovalo ,,dobrý, lepší, nejlepší sovětský", to lze těžko tvrdit, neb i tehdy byl každý soudný člověk nejen propagandě, ale v podstatě všemu, dostatečně blbuvzdorným. Ale to platí i dnes, ač asi k lítosti mnohých;-)

2 0
možnosti
Foto

vtipnost minimální, faktografický přínos nulový Rv

2 6
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, nechápu smysl toho, popisovat, jak to vypadalo před 30+ roky v jiné zemi a směšné mi připadají i ty hádky, jak to vypadalo u nás.

Prostě, každý měl jiné priority a každému se něco líbilo a něco nelíbilo. Ale, pitvat to po letech je poněkud zpozdilé.

Mému tatínkovi a jeho bratrovi zamykala ve 20. letech minulého století jejich maminka, tedy moja stará mama, protože na Slovensku, chleba do příborníku. A co z toho vyvodíme pro dnešek?

5 1
možnosti
MS

Co z toho vyvodíme pro dnešek? Že už konečně víme, proč vám v příjmení chybí ten háček nad r. ;-D

3 2
možnosti
SN

:-)....Byl jsem tam dvakrát....v r.69 a 89 kde jsem pak pokračoval do Švédska. V 69. Ještě někteří v zemljankách, v jednom třípokojovém bytě 3 rodiny, společná kuchyň, společné sociální zařízení.

Dovezli nás i na Jaltu do paláce Livadia, kde byla sepsána smlouva o poválečném rozdělení Evropy. Ale...pan Kindl to jistě ví lépe. Samozřejmě Ermitáž, v Kyjevě Kresčatik,( že tam bude Majdan, nikdo tenkrát netušili).

V 89. úplně jiné Rusko, ještě tehdy SSSR, ale nic moc! Pak Švédsko, hleděli jsme. Kupovali jsme si na podzim hroznové víno, pro nás velmi levné. Šofér, který nás vozil, nadával na vysoké daně. Sociální stát! TeĎ mě můžete proklít.....kdybych si měl vybrat, tak raději pod "diktátorem" Putinem do Ruska, než do současného Švédska!

Pane autore, nesrovnávejte středověk s dneškem. Všechno se vyvíjí, lidé se mění a možná,(já už se toho nedožiji), s Vám bude stýskat po dnešním blahobytném životě, jaký žijeme! !!!!!!

3 7
možnosti
MV

nastesti, pane Novaku, mate ten luxus, že k výběru místa pro Vaše ziti Vás nic nenutí a muzete zustat doma, i presto, ze napisete, ze by vam bylo lepe pod "diktatorem" Putinem

prave diky "bratrstvi se Sovetskym svazem" byli v jistych dobach obcane Ceska nuceni vlastni domovy opoustet

autor nesrovnava stredovek, popisuje sve zazitky z Ruska, pardon, jeste Sovetskeho svazu, z pred par lety a vubec nezpochybnuje, ze se v Cesku mame v soucasne dobe dobre

jinak jsem rad, ze jste k minusovani koncne sem tam pridal i nejaky Vas psany nazor

9 2
možnosti
VF

No, pokud Vás odradil vstup do metra, to byla Vaše chyba. SSSR - země tisíce možností a jedné vymoženosti - moskevské metro. Byla jsem tam v roce 1965. Nejsem obdivovatelka SSSR, nebo Ruska, v mnoha věcech máte pravdu, ale sám sebe jste ošidil právě o to, co jste neviděl - památky a muzea.

5 0
možnosti
DK

A proč jste tam jezdil? Já jsem viděla Ermitáž, všechny možné kostely a chrámy a obchody mně byly ukradené. Snad mě zaujal místní trh v Pskově mimochodem staré carské sídlo,kde jsem viděla sušené byliny a nakládané ovoce všeho druhu, tak jsem jim tiše záviděla. Projela jsem mnoho zemí a záleží, jaké si vezmete oči. Můžete jet do Egypta a být 10 dnů zavřený v resortu a cirkulovat mezi jídelnou, pláží a kamuflovanou zábavou a budete velmi spokojený a nebude vědět nic, ja žijí prostí Egypťané...že žijí z 8 placek s fazolemi denně, že přímo v Káhiře žijí v nejchudší v arabských hrobkách...a v egyptské masně to určitě smrdělo jako v té ruské. Takže, když to shrnu, tak záleží na tom, jaké oči si vezmete.

8 1
možnosti
MV

nemam z textu blogu za to, ze jsou obchody pro autora dulezite

jen popsal, co videl

a proc tam jezdil? no prece, aby poznaval...to je prece na cestovani to zakladni

vy jste take poznala Ermitaz a susene byliny, ktere jste jim "tise zavidela"

pokud bych reagoval stejne jako Vy smerem k autorovi blogu: "a proc si nejake neususite?"

8 0
možnosti
Foto

Zasmál jsem se. Bohužel trpce. Naprosto to koresponduje s mými zkušenostmi z té doby. Karma.

9 0
možnosti
Foto

Pan Flaška se trpce zasmál. To já se zase trpce zasměji při vzpomínce na londýnské metro.

2 1
možnosti
JB

J97i62r31i 53B60o36r

9. 9. 2018 12:02

Ten prodej bot mohu potvrdit.V roce 1991,boty si navzájem, podle vhodné velikosti,vyměňovali venku před obchodem.:-)

5 0
možnosti
JP

Já to potvrzuji, viděl jsem vloni v Minsku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 145
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 629x
Jsme Edice Literární klub, jejímž zástupcem je Antonín Robin a jmenovaný vám ochotně zodpoví jakékoliv otázky, adresované na e-mail brsignum@seznam.cz.

Seznam rubrik