Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

P98e70t54r 15P74á85n31e57k

18. 6. 2017 10:48

No a co jste chtěl vlastně tímto říci? A z jakých pramenů tak odvážně citujete?

0 0
možnosti
VF

Proč raději nepíšete o něčem, čemu alespoň trochu rozumíte? Pokud takto odpovídáte na všechny otázky, které Vám dojdou na adresu, uvedenou ve Vašem profilu, tak potěš...

Ale i tak Vám přeji, abyste ve svém hledání našel to, co podvědomě hledáte. Jinak byste se Biblí nezabýval.

5 0
možnosti
Foto

Jinak Elohim znamená Bůh. Máte v tom hokej a to, co jste splodil svědčí, že o tom nevíte vůbec nic.RvRvRv

4 0
možnosti
Foto

Jahve znamená "Jsem, který jsem. " V Bibli se Mojžíš ptá Boha na jeho jméno a Bůh se mu představuje jako Jsem, který jsem (hebrejsky אהיה אשר אהיה, ehje ašer ehje. Proto Židé nikdy nevyslovují Boží jméno a Boha nazývají ehje ašer ehje. ( Jsem, který jsem.)

3 0
možnosti
JH

J39i25ř15í 86H89r42b52e40k

17. 6. 2017 15:25

Různé koncepty náboženství jsou vhodné jen pro utišení mysli v konkrétních podmínkách a na konkrétním stupni poznání. Když to zafunguje a mysl se ztiší, může nastat zázrak „osvícení“. Když to nezafunguje, tak to ignorujte, neplivejte na něj těm, kterým funguje a najděte si pro sebe funkčnější koncept („třeba všechno je jen měřitelná energie a hmota“), nebo pokud jste na to už připraven, odložte všechny koncepty a jen Buďte.

0 0
možnosti
LJ

Jákobovci přišli do země zaslíbené zřejmě později. Faraonovo vojsko, které je pronásledovalo, mělo již bojové vozy. Izraelci (Jákobovci) měli meče, i když jen dva. To by ukazovalo, že k tomu došlo tak o 200 později, než uvádíte.

1 0
možnosti
LU

Súbor nezmyslovRv

3 0
možnosti
  • Počet článků 145
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 629x
Jsme Edice Literární klub, jejímž zástupcem je Antonín Robin a jmenovaný vám ochotně zodpoví jakékoliv otázky, adresované na e-mail brsignum@seznam.cz.

Seznam rubrik